Khamis, 1 Disember 2011

Ombak Rindu


Assallammualaikum & Selamat Pagi semua!!!!....

Semalam 1 Disember 2011, Filem Ombak Rindu telah ditayangkan kat pawagam.  Memang heboh la dok kata filem ni superb...Promo kat Hot FM lagi....memang membuak-buak perasaan nak tengok filem ni...(Peminat tegar Novel Ombak Rindu...harusss lerrrr pegi tengok)...So, dengan perasaan yang teruja ni..cewah...malam tadi pegi tengok wayang dengan Mr. Hubby dekat MBO, Terminal 2 Seremban....Seat penuh beb...

Masa tengah tunggu kat kaunter tue, ternampak ler segerombolan penonton cerita ni (i guess)...yelah, mana tak nyer...keluar jer semua dok bercakap..."huhu..sedih la citer dia..."..ada yang cakap.."kesian kat Izzah..tak sampai hati"...yang paling besh..."hensemnyer Aaron Aziz..." hahahahaha...So, memang boleh agak la kan...kakakakakaka....Aku yang dok tunggu kat depan ni, usah citer la....sampai Mr Hubby cakap..."Alaaa...chill la bu...tiket dah beli pun..."...hihihihihi.....aku ingat dia tak perasan....dah nama pun suami kan...hak..hakk..hak....maluzz mak nok...

Tapi memang tidak dinafikan ler, sebagai seorang perempuan, isteri dan....... peminat novel Ombak Rindu....empangan air mata aku mmg membuak-buak keluarnye...walaupun citer dia tak 100% macam yang ada dalam Novel..(gilerrr...nak suh buat exactly macam dalam novel.....maunyer 4 jam....kate kooo)...tapi memang berbaloi la....aku paling suka part ni...

Wallahhh....syahdunyer...tetiba jer terpegang tangan suami...hahahahahahahaha.....mengong tul...hahahahaa...
Bagi sesiapa yang belum tgk....pegi ler...memang rugi tau kalau tak pegi...kikikikikikikiki....tangkap cinta sama ini cerita...

Jom layan gambar

Suka watak Bront...Cool jer...

Comelllllllll.....

Romantik.....

Part ni pun sedih...kesian Izzah...
Tapi aku satu benda la yang aku rasa mcm tak patut kot dengan pengarah / penerbit dalam filem ni...masa scene kat spital...actually, Aaron Aziz tue ditahan di Hospital Pakar Senawang (SSH), Lavender Height...tapi masa dalam filem, dia close up logo spital Columbia Asia.....dah la guna khidmat pak pacak dari SSH...bagi aku memang tak patut langsung...kot yer pun, berpada-pada la kan...

Key la..nak sambung buat keje....kang orang kata ngular pulak...kikikiki...

daaaaa

With luv
Dee

Tiada ulasan:

Catat Ulasan