Khamis, 27 Oktober 2011

Ombak Rindu The Movie....

Salam Sumer!!!...


Mood heppi sesangat hari ni...malam tadi baru membaking 20 cheesy frutie tartlerts & 125 Blueberry tartlets..Permintaan dari rakan sepejabat..cewah...Terima kasih yer..nak order lagi, calling2 jer saya disini...


Actually, disebabkan hari ni mood tengah hepi giler, nak bukak topik citer lain ler..selain dari makanan..hehehehe...kebetulan semalam 'tertengok' preview movie Ombak Rindu...alaaa...cerita  adaptasi dari Novel tue..wallah...memandangkan aku ni mmg le peminat setia Fauziah Ashari..of kos ler kene tengok..WAJIB key...hehehe...Pllzzzz Mr. Hubby....


Aku tau mmg ramai sesangat peminat untuk Novel Ombak Rindu ni...dan aku  yakin mesti ramai yg dok berebut nak tengok citer ni..kehkehkeh...


Pepun..meh kita scrolll..


@
@
@

Sinopsis??....


Ala aku pasti, bagi peminat tegar si Fauziah Ashari ni, pasti ramai dah yang tau tentang sinopsis dia kan...Seorang anak gadis (bernama Izzah)  yang dilacurkan oleh bapa saudaranya (Taha 'da' legend) sendiri....bertemu dengan seorang lelaki egois bernama Haris (mula2 benci..dah nak akhir part...suka lak pulak ngan mamat  ni..)...pergolakkan hidup antara mereka yang terpaksa dirahsiakan dari semua pihak...


dan...
dan....
lagi dan...


korang nantikan jer la citer tue nanti yer..kehkeh...mintak maap la yer....banyak koje puler ari ni...


With luv
dee...


daaaaaaaa-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan